Monday, September 8, 2008

人生如歌?[Part 1] [imcomplete] 答错了。。

The Music Shuffle Meme
1. Put your iTunes/ music player/ phone on Shuffle
2. For each question, press the next button to get your answer.
3. You must put down the song name no matter what.
After you’ve answered all of the questions, tag 5 other people and then let them know they’ve been tagged to do the meme themselves.

1.What would best describe your personality?
少年-光良/曹格
希望。。可以好好享受少年时期。。


2.What do you like in a guy/girl?
背影-林宥嘉
感謝我不可以,擁抱你的背影
所以才能,變成你的背影


3.How do you feel today?
忽然累了-林俊杰
我猜,这是我每天感到的日子。。。朋友,你也感觉到累吧?


4.What is your life's purpose?
保持微笑-S.H.E
日子还是得过。。。感到伤心,还是得在朋友面前鲍茨保持微笑 =)


5.What is your motto?
Graduation (Friends Forever)- Vitamin C
毕业后,希望还是可保持友情!FriendsForever=)


6.What do your friends think of you?
奈斯男孩-曹格
Im....Not A Nice Guy LOL

7.What do you think of your parents?
安全感-S.H.E
在家总是有一种安全感。。。


8.What do you think about very often?
小时候-南拳妈妈
小时候的单纯,不需要烦恼。。。真想念啊! 我怀念,爸爸的怀里。。。


9.What do you think of your best friend?
对手-郑伟康
你是我朋友,也是我对手
看着你成功,我也光荣
很开心有你,陪我斗牛

投篮,你比我狠一点。。。
电玩,我比你快一关。。。

哈哈,好朋友,没说错吧! XP


10.What do you think of your crush?
不在场-S.H.E
把它当作不在场。。。


11.What is your life story?
知足-五月天
人生要过得知足^^


12.What do you want to be when you grow up?
MY WAY-张敬轩
I will find my way I want a different way...
困难要用我的坚强和努力勇敢面对..
.

13.What do you think when you see your crush?
痛彻心扉-张栋梁
不能睡的痛楚,不知名的愤怒,不能上诉,只能安静的痛哭


14.What do your parents think of you?
街头霸王-Tank
我经常还不自爱,不听话,哈哈成为霸王家 XP


15.What do strangers think of you?
陌生公路-曾国辉
陌生人吧。。。。


16.What will they play at your funeral?
复活-林宇中
yew.....sensitive question
choi....大吉大利。。。
哈哈!复活我吧!


17.What will you dance to at your wedding?
今天你要嫁給我-蔡依林/David Tao
Let's Dance Dear XD.....(worry dont have tis day T_T)


18.What is your hobby/interest?
我们的歌-王力宏
唱歌吧!!


19.What do you think of your friends?
你们是我的星光-星光2班
你们是我的星光
陪我成长
没有你们,没有完美的人生


20.What song do you listen to when you are sad?
保佑我-张智成
请你保佑我
[]不会比我难过
我希望[]能比我更好过


21.What song do you air guitar to?
情非得已-庾澄庆
可惜得是我没有弹吉他的技巧。。。


22.What should be your signature karaoke song?
[我不会唱歌-周定纬]
*me not singing ns de T_T
只对你说-林俊杰
莎郎嘿哟,means I love you。。。希望有一天可对[梦中情人]说。。。


23.What is your greatest desire?
发现爱-林俊杰/金莎
早点发现爱吧!我不想单独一辈子啊!


24.What does next year have in store for you?
God Is A Girl-艾薇儿
无言,我不要被针对,不想永远回不了国.


25.What's your outlook on life?
我可以-蔡旻佑
希望可以成功把事情做成100分。。。


26.How will you die?
免疫-许俾文
eww....又是这样敏感的问题。。。
保佑我死后没遗憾。。。


后续。。。。
志良,你的问题好难答哦。。好人生的问题哦,呵呵(连我时常听歌的都不知如何在短时间内回答!x.x)

No comments: